درباره هدایای تبلیغاتی

در عصر حاضر بحث مشتری گرایی و لزوم جلب مشتری بیش از پیش مطرح شده.مدیران و بازار یابان از این نکته غافل نیستند که اعتماد سازی و جلب مشتریان بهترین گزینه برای آنها در گسترش کارشان است.این کار مستلزم قواعد و هزینه هایی است که امروزه بیشتر مورد توجه شرکت ها قرار گرفته است و کسب و کار آنها را در مواردی ارتقاء داده است. در این میان هدایای تبلیغاتی نقش مهمی را بازی میکنند به طوری که بیشترین گزینه در حوزه تبلیغات و بازاریابی را شامل خواهند شد.اما چرا هدایای تبلیغاتی همه گیر شدند و مورد استفاده قرار کرفتند؟

استفاده از هدایای تبلیغاتی در وهله اول برای جلب رضایت مشتریان ثابت و قدردانی از آنها به میان آمد. مدیران بخش های مختلف به فکر این بودند که چطور می توانند در قبال خرید مشتریانشان از آنها تشکر کنند.به علاوه آنها دنبال راهی می گشتند که بتوانند در این گزینه نام شرکتشان را هم درج کنند تا هر وقت مشتریان از آن استفاده کنند به یاد کالا و یا کیفیت آنها بیفتند.این کار نه تنها باعث خواهد شد که برند شما بیشتر به چشم بیاید بلکه با چرخیدن دست به دست هدایای تبلیغاتی شما می توانید به راحتی مشتری های جدید را جذب کنید.

به این ترتیب که اگر خدماتی که شرکت شما ارائه دهند بتواند نیاز های افرادی که هدایای تبلیغاتی را برای اولین دفعه مشاهده میکنند رفع کند، آنها به راحتی با شما همکاری خواهند کرد و مطمئنا این همکاری برای شما سود به ارمغان خواهد آورد.مزیت دیگر این طرح استفاده از خلاقیت در طرح کلی هدایای تبلیغاتی است.زیرا در گذشته تبلیغات فقط به مواردی ختم میشد که فقط جنبه آشنایی برای مشتریان داشت ولی در هدایای تبلیغاتی شما چیزی را به طرف مقابل می دهید که می تواند در کنار به یاد آوردن نام شما از هدایای تبلیغاتی بهره نیز ببرد.

اما در بحث هدایای تبلیغاتی به چه چیزی باید توجه داشت؟

مواردی که بحث هدایای تبلیغاتی را گسترده تر میکنند شناسایی کار خودتان و نیاز های مشتریان صنفتان است.اینکه چه نوع و طرح و رنگی را برای هدایای تبلیغاتی در نظر بگیرید میتواند در سود کاری شما و بازده آن در امر  تبلیغات برای شما بهره وری بیشتری داشته باشد.برای مثال اگر مشتریان شما برای خدمات شما مجبورند چندین بار در سال به شما سر بزنند انتخاب یک تقویم و یا سر رسید می تواند بهترین انتخاب باشد.البته با گسترش هدایای تبلیغاتی اجناسی که شما به عنوان هدیه می توانید استفاده کنید هم افزایش یافته پس نباید نگران انتخاب هدایای تبلیغاتی خود باشید.

طی تحقیقات انجام شده ثابت شده که میل به تماس گرفتن افراد با شرکت هایی که از آنها هدایای تبلیغاتی دریافت کرده اند دوبرابر شرکت هایی است که به صورت سنتی اقدام به تبلیغ خدمات و نام شرکت خود کرده اند که این میتواند مدیران شرکت ها را بیشتر و بیشتر به فکر استفاده از هدایای تبلیغاتی بیندازد.

اگر شما هم با مشکل جذب مشتری همراه هستید و در مقوله تبلیغات هزینه گزافی را پرداخته اید و نتیجه نگرفته اید ، استفاده از هدایای تبلیغاتی پیشنهاد ما به شماست.

 

تین کلاینت , هدایای تبلیغاتی